2014. február 17., hétfő

Negyed kiló darálthusi "végzete"

Kissé megkésve értem haza... ezáltal főbérlő picit morcosan - persze jogosan - várt már a ház előtt, és picit én is morcos vagyok (magamra), hogy emiatt az uccsó edzésre sem értem le. :( Így viszont lehetőségem van megosztani Veletek valami nagyon finomat.


 Eddigi legeslegeslegjobb paleo hamburgerünk rövid története:


Tegnap hamburgereztünk, de úgy igazán, hedonista módon. Több mindent el tudtam volna még képzelni bele, de a rendelkezésünkre álló alapanyagokból így is valami fenségeset alkottunk.

Húspogácsa hozzávalói:
  • kb. 1/4 kg sertés darált hús
  • 2 gerezd fokhagyma
  • Himalája só
  • Cayenne chili

Mindezt a "rengeteg" hozzávalót összekutyultam, és felhevített libazsírba dobáltam egy-egy maréknyi húsgombócot, amit aztán persze sütőlapáttal kilapítgattam.

Miközben sültek a husik, összekavartam a "buciravalókat", amiket Posta Renitől lestem el innen. Ezt kicsit átalakítva (nem tettem bele szalámikarikákat) tökéletes hambizsömléket kaptam eredményül. Ne egy nagy, puha, "normál", hagyományos hamburgerzsemlére gondoljatok, mert csalódni fogtok.

A két fő alapanyag elkészült. Már csak egy kis kiegészítő volt hátra: 2 fej vöröshagymát pirítottam, de nem ropogósra, csak kicsit fonnyadósra. Edző így kérte... először nem tetszett az ötlet, mert én jó ropogós hagymaszeleteket tudtam csak elképzelni a hambikba, de nem bántam meg, hogy hallgattam rá. Sokkal szaftosabb volt így egy falat... az összes falat!

Volt még itthon mustár és jégsaláta.

A sorrend nálunk a következő volt: hambibuci - salátalevél - húspogácsa - mustár - fonnnnnnyasztott hagyma - hambibuci. 

Nagyjából fél óra alatt elkészültek és azok a hümmök meg hammok, amik az elfogyasztásuk közben fel-felváltva elhagyták a folyton teli, mustáros-maszatos szánkat... megérte ezt a kevés rászánt időt (de mindezért akár tovább is szüttyögtünk volna)! Próbáljátok ki!!! 

Ja és voila!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése